İstanbul'da Galatasaray, Türkiye Kupası'na Başakşehir'i Yenerek Başladı
Galatasaray, Ziraat Türkiye Kupası A Grubu ilk haftasında RAMS Başakşehir'i 1-0 yenerek galibiyetle sezona başladı. Son şampiyon olan sarı-kırmızılı ekip, ilerleyen haftalarda Fethiyespor, İstanbulspor ve Corendon Alanyaspor ile karşılaşacak.
Bilgi: Instagram'da @mersinhaber'i takip ederek anlık gelişmelerden daha hızlı haberdar olabilirsiniz.
Galatasaray, Ziraat Türkiye Kupası'nın son şampiyonu olarak bu sezonki macerasına önemli bir galibiyetle başladı. İstanbul'da gerçekleşen maçta RAMS Başakşehir ile karşılaşan sar-kırmızılı takım, rakibini 1-0'lık skorla mağlup etti. Maçın ardından Galatasaray, Türkiye Kupası'nda önümüzdeki haftalarda Fethiyespor, İstanbulspor ve Corendon Alanyaspor ile mücadele edecek. Bu sezonki hedefleri arasında başarılı bir kupa performansı yer alan sarı-kırmızılılar, taraftarlarının desteğiyle yoluna devam etmeyi planlıyor.