Sason Batman'da 18 Mart Çanakkale Zaferi için Anma Etkinliği Düzenlendi
Batman'ın Sason ilçesinde, 18 Mart Çanakkale Zaferi'nin 111. yıl dönümü dolayısıyla özel bir anma etkinliği gerçekleştirildi.
Bilgi: Instagram'da @mersinhaber'i takip ederek anlık gelişmelerden daha hızlı haberdar olabilirsiniz.
Etkinlik, Sason Kaymakamlığı, belediye ve şehit-gazi derneği tarafından organize edildi. Tören, Atatürk anıtına çelenk sunulmasıyla başladı. İlçe Kaymakamı Furkan Başar, askeri erkan, şehit-gazi yakınları ve ilçedeki kurum müdürleri etkinliğe katıldı. Çelenk sunumunun ardından program, Kayabaşı Mahallesi'nde bulunan şehitlikte sürdürüldü. Burada, şehit mezarları başında Kur'an-ı Kerim okunarak dualar yapıldı. Anma programı, katılımcılar arasında duygu dolu anların yaşanmasına neden oldu ve herkes şehitleri rahmet ve minnetle andı.