Spor »

Gaziantep Şahinbey, Malatya Büyükşehir'i 2-1 Yenerek Finale Gitti

Gaziantep Şahinbey Ampute Futbol Takımı, Türkiye Kupası Yarı Finalinde Malatya Büyükşehir Belediye Spor'u 2-1 mağlup ederek finale yükseldi. Takım, hem ligde hem de kupada şampiyonluk hedefliyor. Oynanan karşılaşmada, mavi-beyazlı ekip maçın kontrolünü elinde tutarak büyük bir başarı elde etti.

Gaziantep Şahinbey Ampute Futbol Takımı, İstanbul'da gerçekleşen Türkiye Kupası Yarı Finalinde Malatya Büyükşehir Belediye Spor Ampute Futbol Takımı ile karşı karşıya geldi. Maçın başından itibaren üstün bir oyun sergileyen Şahinbey temsilcisi, mücadeleyi 2-1'lik skorla tamamlayarak finale yükseldi. Bu galibiyet, takımın hem ligde hem de Türkiye Kupası'nda şampiyonluk hedefi doğrultusunda önemli bir adım oldu.

Takımın Hedefi: Türkiye Kupası

Şahinbey Ampute Spor Kulübü Başkanı Cuma Güzel, karşılaşmanın ardından oyuncuları ve teknik heyeti kutladı. Güzel, takımın sahada gösterdiği inanç ve disiplinin galibiyette büyük rol oynadığını belirtti. "Takımımızın özverili çalışmaları sonuç verdi. Bu zafer, sporcularımızın ve teknik ekibimizin azmiyle kazanıldı. Hepsini yürekten tebrik ediyorum" diyen Başkan Güzel, Türkiye Kupası'nı kazanarak şampiyonluklarını taçlandırmak istediklerini ifade etti.


Daha fazlası ve daha hızlı bilgi için sizde;
Facebook'ta @mersihnaber 'i
Instagram'da @mersinhaber 'i veya
Twitter'da @mersinhaber 'i takip edebilirsiniz.
İlk olarak anlık gelişmeleri sosyal medya hesaplarımızdan paylaşıyoruz.. Dilerseniz sosyal medya hesapları üzerinden sizlerde bir olayı ihbar edebilir veya bir gelişmeden bizleri haberdar edebilirsiniz.