Spor »

Hakkâri'de 120 Sporcunun Katıldığı Satranç Turnuvası Başarıyla Sona Erdi

Hakkâri'de gerçekleştirilen Geleneksel Ödüllü Satranç Turnuvası, 120 sporcunun katılımıyla final müsabakalarının ardından tamamlandı.


Bilgi: Instagram'da @mersinhaber'i takip ederek anlık gelişmelerden daha hızlı haberdar olabilirsiniz.

Hakkâri Belediyesi Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü tarafından düzenlenen Geleneksel Ödüllü Satranç Turnuvası, Belediye Çocuk Yaşam Merkezi'nde yapıldı. Toplamda 120 sporcunun katıldığı bu turnuva, büyük bir çekişmeye sahne oldu. Yarışmacılar, dereceye girebilmek için kıyasıya mücadele ederken, final müsabakalarının ardından ödül töreni gerçekleştirildi.

Ödüller, Hakkâri Valisi İbrahim Taşyapan, Vali Yardımcısı Burak Gürbüz ve diğer katılımcılar tarafından sahiplerine takdim edildi. Vali Taşyapan, satrancın çocukların ve gençlerin zihinsel gelişimine katkı sağladığını vurgulayarak, bu tür etkinliklerin sporun yaygınlaşmasına ve yeni yeteneklerin keşfine önemli katkılar sunduğunu ifade etti. Ayrıca, organizasyonda emeği geçen herkese teşekkür etti.

Turnuvaya çocuklarıyla birlikte katılan aileler, organizasyondan duydukları memnuniyeti dile getirerek, Hakkâri'de ilk kez bu denli profesyonel ve katılımcılara yakın ilgi gösterilen bir satranç turnuvasının düzenlendiğini belirttiler.


Bilgi: Instagram'da @mersinhaber'i takip ederek anlık gelişmelerden daha hızlı haberdar olabilirsiniz.

Daha fazlası ve daha hızlı bilgi için sizde;
Facebook'ta @mersihnaber 'i
Instagram'da @mersinhaber 'i veya
Twitter'da @mersinhaber 'i takip edebilirsiniz.
İlk olarak anlık gelişmeleri sosyal medya hesaplarımızdan paylaşıyoruz.. Dilerseniz sosyal medya hesapları üzerinden sizlerde bir olayı ihbar edebilir veya bir gelişmeden bizleri haberdar edebilirsiniz.