Şırnak'ta Görev Yapan Hemşire Emine Öztoprak, İstanbul'a Atanmasının Ardından Uğurlandı.
Şırnak'ta uzun yıllar sağlık hizmetinde görev alan hemşire Emine Öztoprak, tayininin İstanbul'a çıkmasının ardından mesai arkadaşları ve sendika temsilcileri tarafından düzenlenen bir programla uğurlandı.
Şırnak İl Sağlık Müdürlüğü bünyesinde çalışan hemşire Emine Öztoprak, yeni görevine atanmasının ardından veda ziyaretleri yapmaya başladı. Sağlık çalışanlarının sorunlarıyla yakından ilgilenen ve aktif sendikal çalışmalarıyla tanınan Öztoprak, üyesi olduğu sendikayı ziyaret etti. Bu kapsamda, Sağlık-Sen Şırnak Şube Başkanı Sabğatullah Anmal, yönetim kurulu üyeleri ve iş yeri temsilcileriyle birlikte düzenlenen programda, Emine Öztoprak’a sağlık hizmetlerine yaptığı katkılardan dolayı teşekkür plaketi verildi. Programda konuşan Başkan Anmal, Öztoprak’ın görev yaptığı birimlerdeki çalışkanlığını, özverisini ve çözüm odaklı yaklaşımını vurgulayarak, "Sağlık hizmetlerinin yanı sıra çalışanların sorunlarıyla da yakından ilgilenmesi, kurum içerisindeki iş barışına sağladığı katkılar ve gösterdiği üstün gayret her zaman takdirle karşılandı. Sağlık-Sen ailesi olarak kendisine bugüne kadar verdiği emeklerden dolayı teşekkür ediyor, yeni görev yeri İstanbul’da başarılar diliyoruz" şeklinde konuştu.
Duygusal anların yaşandığı törende, hemşire Emine Öztoprak da Şırnak’ta görev yapmanın kendisi için büyük bir onur olduğunu ifade etti. Görev süresi boyunca hem çalışma arkadaşlarıyla hem de sendika temsilcileriyle güçlü dostluklar kurduğunu belirten Öztoprak, "Şırnak’tan ayrılmak benim için kolay değil. Burada çok güzel dostluklar edindim ve unutamayacağım anılar biriktirdim. Başta Sağlık-Sen Şırnak Şube Başkanı Sabğatullah Anmal olmak üzere tüm yönetime ve çalışma arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. Bu anlamlı plaket ve veda programı beni çok duygulandırdı ve onurlandırdı" diye konuştu.
Program, plaket takdimi ve hatıra fotoğrafı çekiminin ardından sona erdi.