İzmir Göztepe, Transfer Döneminde 2 Yeni İsimle Kadrosunu Güçlendirdi
İzmir Göztepe, yaz transfer dönemine hızlı bir giriş yaptı ve kadrosundan bazı oyuncularla yollarını ayırırken yeni transferler gerçekleştirdi. Takım, Sinclair Armstrong ve Andre Henrique ile sözleşme imzaladı.
İzmir'in Süper Lig temsilcisi Göztepe, yaz transfer dönemine hızlı bir başlangıç yaparak kadrosunu güçlendirmeye odaklandı. Sezon sona erdiğinde, takım yapılanmasına hız veren Göztepe, mevcut kadrosundan Heliton, Ekrem Kılıçarslan, Filip Krastev, Uğur Kaan Yıldız ve Mateusz Lis ile yollarını ayırdı. Öte yandan, orta saha oyuncusu Efkan Bekiroğlu'nun sözleşmesi uzatıldı.
Göztepe, özellikle geçen sezon hücum hattında yaşadığı sorunları çözmek amacıyla transfer çalışmalarına hız verdi. Takım, ilk olarak forvet bölgesine yönelik hamleler yaptı ve İngiltere Championship takımlarından Bristol City'den Sinclair Armstrong ile Brezilya'nın Gremio takımından Andre Henrique’yi kadrosuna kattı. Her iki oyuncu ile 4+1 yıllık sözleşme imzalandığı bildirildi.
Yeni Transferler Bekleniyor
Göztepe, ayrılan oyuncuların ardından yeni transferlerin de yakın zamanda açıklanmasını bekliyor. Özellikle savunma hattında yaşanan boşlukları doldurmak için Yunanistan Süper Ligi ekiplerinden Aris'te forma giyen Noah Sonko Sundberg ile anlaşma sağlandığı öğrenildi. Resmi açıklamanın önümüzdeki günlerde yapılması bekleniyor.
Kaleci Mateusz Lis'in takımdan ayrılmasının ardından kaleci arayışları da devam ediyor. Göztepe’nin, İran temsilcisi Aluminium Arak'ta forma giyen 21 yaşındaki Mohammad Khalifeh'yi transfer listesine aldığı ifade edildi. Takım, kadrosunu güçlendirmek amacıyla birçok oyuncuyla görüşmeler yürütmekte ve uygun şartların oluşması halinde resmi girişimlere başlayacağı kaydedilmektedir.