Eğitim »

Antalya Muratpaşa'da STK'lara Sürdürülebilirlik ve Gelir Modeli Eğitimi Düzenlendi

Antalya Muratpaşa Belediyesi Abdullah Sevimçok Sivil Toplum ve İnovasyon Merkezi'nde gerçekleştirilen eğitimde, sivil toplum kuruluşlarının sürdürülebilir gelir modeli oluşturma konularında bilgi verildi.

Antalya'nın Muratpaşa ilçesinde bulunan Abdullah Sevimçok Sivil Toplum ve İnovasyon Merkezi'nde (ASSİM) İçişleri Bakanlığı Sivil Toplumla İlişkiler Genel Müdürlüğü ile iş birliği yapılarak "Sivil Toplum Kuruluşlarında Gelir Modeli Oluşturma ve Sürdürülebilirlik" başlıklı bir eğitim programı düzenlendi. Eğitimde, sivil toplum kuruluşlarının sürdürülebilir gelir modelleri geliştirmeleri ve finansal kaynaklarını çeşitlendirmeleri amacıyla çeşitli bilgiler sunuldu. Ayrıca, katılımcılara sosyal girişimcilik uygulamaları, ulusal ve uluslararası hibe programları hakkında bilgilendirmeler yapıldı.

Eğitim programının bir diğer önemli konu başlığı ise dijital platformların sunduğu fırsatlar ve gönüllülük deneyimlerinin iş dünyasında daha görünür hale getirilmesi oldu. Bu kapsamda, gönüllülük temelli istihdam modeli ile ilgili bilgiler de katılımcılarla paylaşıldı. Türkiye genelinde 10 ilde yürütülen bu eğitim programının, sivil toplum kuruluşlarının daha güçlü, üretken ve sürdürülebilir bir yapı elde etmelerine yardımcı olacağı hedefleniyor. Bu tür eğitimlerin, sivil toplum sektörünün gelişimine önemli katkılar sağlaması bekleniyor.


Daha fazlası ve daha hızlı bilgi için sizde;
Facebook'ta @mersihnaber 'i
Instagram'da @mersinhaber 'i veya
Twitter'da @mersinhaber 'i takip edebilirsiniz.
İlk olarak anlık gelişmeleri sosyal medya hesaplarımızdan paylaşıyoruz.. Dilerseniz sosyal medya hesapları üzerinden sizlerde bir olayı ihbar edebilir veya bir gelişmeden bizleri haberdar edebilirsiniz.