Kültür Sanat »

Afyonkarahisar'daki Güzel Sanatlar Lisesi Öğrencileri, Yıl Sonu Sergisinde Eserlerini Sergiledi

Afyonkarahisar Güzel Sanatlar Lisesi öğrencileri, eğitim yılı boyunca hazırladıkları resim çalışmalarını Zafer Kent Meydanı'nda sergileyerek sanatseverlerle buluşturdu.

Afyonkarahisar'da gerçekleşen yıl sonu sergisi, Zafer Kent Meydanı'nda düzenlendi. Öğrencilerin titizlikle hazırladığı eserler, meydanı açık hava galerisine dönüştürdü. Sergi, ziyaretçilerden yoğun ilgi gördü. Geleceğin sanatçı adayları olan öğrencilerin fırçalarından çıkan eserler, sanatseverler tarafından beğenildi ve tam not aldı. Farklı tekniklerin ve temaların yer aldığı bu sergide, öğrencilerin yetenekleri gözler önüne serildi.

Zafer Kent Meydanı'ndaki sergiyi gezen Afyonkarahisarlılar, genç sanatçıların performanslarına hayran kaldıklarını belirtti. Bu tür kültürel ve sanatsal etkinliklerin şehirlerine büyük bir değer kattığını ifade eden vatandaşlar, serginin düzenlenmesinin önemli olduğunu vurguladılar. Öğrencilerin gösterdiği beceri ve yaratıcılık, katılımcılar tarafından takdirle karşılandı ve sergi boyunca keyifli anlar yaşandı.


Daha fazlası ve daha hızlı bilgi için sizde;
Facebook'ta @mersihnaber 'i
Instagram'da @mersinhaber 'i veya
Twitter'da @mersinhaber 'i takip edebilirsiniz.
İlk olarak anlık gelişmeleri sosyal medya hesaplarımızdan paylaşıyoruz.. Dilerseniz sosyal medya hesapları üzerinden sizlerde bir olayı ihbar edebilir veya bir gelişmeden bizleri haberdar edebilirsiniz.