Spor »

Hatay'da Gerçekleşen 2. Etap Bölgesel Dağ Bisikleti Yarışması Coşkuyla Tamamlandı

Hatay'da gerçekleştirilen 2. Etap Bölgesel Dağ Bisikleti Yarışması, sporcuların kıyasıya mücadelelerine sahne oldu.


Bilgi: Instagram'da @mersinhaber'i takip ederek anlık gelişmelerden daha hızlı haberdar olabilirsiniz.

Antakya Belediyesi, Hatay Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü ile Hatay Valiliği iş birliğiyle düzenlenen 2. Etap Bölgesel Dağ Bisikleti Yarışması, Serinyol Tahtaköprü Yıldırım Deresi Mesire Alanı'nda yapıldı. Yarışma, katılımcıların zorlu parkurda derece elde edebilmek için verdikleri mücadele ile büyük bir heyecan ve coşku içinde gerçekleşti.

Yarışmanın sonunda, Belediye Başkan Yardımcısı Selahattin Öztürk, dereceye giren sporculara madalyalarını takdim etti. Öztürk, organizasyona katılan ve başarılı olan tüm sporcuları tebrik ederken, etkinlikte emeği geçen herkese teşekkür etti.

Program, yarışmanın ardından çekilen toplu hatıra fotoğrafı ile sona erdi. Bu tür organizasyonların sporun yaygınlaşmasına ve gençlerin spora olan ilgisinin artmasına katkı sağladığı vurgulandı.


Bilgi: Instagram'da @mersinhaber'i takip ederek anlık gelişmelerden daha hızlı haberdar olabilirsiniz.

Daha fazlası ve daha hızlı bilgi için sizde;
Facebook'ta @mersihnaber 'i
Instagram'da @mersinhaber 'i veya
Twitter'da @mersinhaber 'i takip edebilirsiniz.
İlk olarak anlık gelişmeleri sosyal medya hesaplarımızdan paylaşıyoruz.. Dilerseniz sosyal medya hesapları üzerinden sizlerde bir olayı ihbar edebilir veya bir gelişmeden bizleri haberdar edebilirsiniz.