Spor »

İstanbul'da Fenerbahçe, Yeni Sezon Öncesi Sağlık Kontrollerine Geçti

Fenerbahçe'de yeni sezon öncesi sağlık kontrolleri başladı. Takım, Medicana Ataşehir Hastanesi'nde geniş kapsamlı sağlık testlerinden geçiyor.

Fenerbahçe, yeni sezon hazırlıkları kapsamında sağlık kontrollerine başladı. Teknik Direktör İsmail Kartal, teknik ekip ve bazı futbolcular, Medicana Ataşehir Hastanesi'nde sağlık muayenesinden geçti. Bu kontrollerde EKG ve kan tetkikleri ile birlikte efor testi, akciğer, kardiyolojik ve radyolojik testler gerçekleştirildi. Ayrıca ortopedi, iç hastalıkları, göz, kulak-burun-boğaz, genel cerrahi ve kardiyoloji bölümlerinde detaylı incelemeler yapıldı.

Yapılan testlerin ardından, sporcuların sağlık durumları değerlendirildi. Fenerbahçe'nin sağlık kontrolleri, yarın devam edecek. Kulüp, oyuncularının sağlığını ön planda tutarak sezon öncesi hazırlıklarını sürdürüyor.


Daha fazlası ve daha hızlı bilgi için sizde;
Facebook'ta @mersihnaber 'i
Instagram'da @mersinhaber 'i veya
Twitter'da @mersinhaber 'i takip edebilirsiniz.
İlk olarak anlık gelişmeleri sosyal medya hesaplarımızdan paylaşıyoruz.. Dilerseniz sosyal medya hesapları üzerinden sizlerde bir olayı ihbar edebilir veya bir gelişmeden bizleri haberdar edebilirsiniz.