Asayiş »

Gaziantep'te Motosiklet Sürücüsü, Tehlikeli Bir Şekilde Trafikte Uzanarak Seyretti

Gaziantep'te bir motosiklet sürücüsü, trafikte tehlikeli bir yolculuk gerçekleştirdi. Motosikletin üzerinde uzanarak seyreden sürücü, başka bir sürücü tarafından cep telefonu ile kaydedildi.

Gaziantep'te, yoğun trafikte yaşanan bu tehlikeli olay, birçok sürücünün dikkatini çekti. Motosiklet sürücüsü, Gaziantep-Nizip D-400 karayolunda, motosikletin üzerinde uzanarak hareket etti. Bu durum, hem kendi güvenliğini hem de diğer sürücülerin canını riske atmakla kalmayıp, trafiği tehlikeye soktu. Olay anı, yolda bulunan bir başka sürücü tarafından cep telefonuyla kaydedildi. Videoda, motosikletli sürücünün tehlikeli hareketleri ve bu tehlikenin yarattığı endişe net bir şekilde görüldü.

Görüntülerde, sürücünün bu alışılmadık ve tehlikeli yolculuğu izleyenlerin yüreklerini ağza getirdi. Bu tür davranışların, trafik güvenliği açısından yaratabileceği olumsuz sonuçlar, yetkililer tarafından önemle vurgulanıyor. Sürücülerin dikkatli olması ve trafik kurallarına uyması gerektiği, yaşanan bu olayın ardından bir kez daha hatırlatıldı.


Daha fazlası ve daha hızlı bilgi için sizde;
Facebook'ta @mersihnaber 'i
Instagram'da @mersinhaber 'i veya
Twitter'da @mersinhaber 'i takip edebilirsiniz.
İlk olarak anlık gelişmeleri sosyal medya hesaplarımızdan paylaşıyoruz.. Dilerseniz sosyal medya hesapları üzerinden sizlerde bir olayı ihbar edebilir veya bir gelişmeden bizleri haberdar edebilirsiniz.