Sağlık »

Bilecik Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi'nde Uzm. Dr. Şeyma Bayındır Hasta Kabulüne Başladı.

Bilecik Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi'nde Ağız, Diş ve Çene Cerrahisi Polikliniği'ne atanan Uzm. Dr. Şeyma Bayındır, hastalarını kabul etmeye başladı.

Bilecik Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi'nde sağlık hizmetleri güçleniyor. Yeni atamaların yapıldığı bu süreçte, Ağız, Diş ve Çene Cerrahisi Polikliniği'ne atanan Uzm. Dr. Şeyma Bayındır, hasta kabulüne başlamasıyla birlikte bölgede sağlık hizmetlerinin kalitesini artırmayı hedefliyor. Dr. Bayındır, alanındaki deneyimini hastalarına en iyi şekilde sunmak için çalışmalarına hızla devam edecektir.

Hastanenin diğer polikliniklerinde de doktor atamalarının süreceği bildirildi. Yetkililer, eksik görülen alanlarda uzman hekimlerin atanarak sağlık hizmetlerinin daha kapsamlı hale getirileceğini vurguladı.


Daha fazlası ve daha hızlı bilgi için sizde;
Facebook'ta @mersihnaber 'i
Instagram'da @mersinhaber 'i veya
Twitter'da @mersinhaber 'i takip edebilirsiniz.
İlk olarak anlık gelişmeleri sosyal medya hesaplarımızdan paylaşıyoruz.. Dilerseniz sosyal medya hesapları üzerinden sizlerde bir olayı ihbar edebilir veya bir gelişmeden bizleri haberdar edebilirsiniz.