Eğitim »

Bursa'da Su Tasarrufu Bilinci Eğitimi, 17 İlçede 81 Okulda Uygulandı

Bursa'da düzenlenen su tasarrufu bilinci eğitimi, anaokulu ve ilkokul öğrencilerine yönelik olarak gerçekleştirildi. Bu programla, suyun sınırlı kaynak olduğu ve tasarrufun önemi vurgulandı.

Bursa Büyükşehir Belediyesi, su bilinci oluşturmak ve sürdürülebilir alışkanlıklar kazandırmak amacıyla, anaokulu ve ilkokul öğrencilerine yönelik ‘Su Tasarrufu Bilinci ve Kültürü’ eğitimi düzenledi. BUSKİ Genel Müdürlüğü ve İl Milli Eğitim Müdürlüğü işbirliğiyle, 2025-2026 eğitim öğretim yılı boyunca 17 ilçedeki 81 okulda binlerce öğrenciye su tasarrufu eğitimi verildi. Eğitimlerin içeriğinde, suyun canlılar ve dünya için önemine dikkat çekilirken, çocuklar tarafından hazırlanan resimler sergilendi ve su bilinci temalı şarkılar koro halinde söylendi.

Bu eğitimler sayesinde yaklaşık 22 bin öğrenciye ulaşılması hedeflendi. BUSKİ Genel Müdürlüğü, öğrencilerin su tasarrufunun önemini anlamalarını sağlamak amacıyla hazırladığı video ve kitapçıklarla da eğitime devam ediyor. Böylece, çocukların küçük yaşta su bilinci kazanmaları ve tasarruflu davranışlar sergilemeleri amaçlanıyor. Eğitim programı, öğrencilerin suya olan bakış açılarını değiştirmeyi ve gelecekte bu bilinçle hareket etmelerini teşvik etmeyi hedefliyor.


Daha fazlası ve daha hızlı bilgi için sizde;
Facebook'ta @mersihnaber 'i
Instagram'da @mersinhaber 'i veya
Twitter'da @mersinhaber 'i takip edebilirsiniz.
İlk olarak anlık gelişmeleri sosyal medya hesaplarımızdan paylaşıyoruz.. Dilerseniz sosyal medya hesapları üzerinden sizlerde bir olayı ihbar edebilir veya bir gelişmeden bizleri haberdar edebilirsiniz.