Yahyalı'da Gençler İçin Sosyal ve Sportif Etkinlikler Düzenlendi
Yahyalı Gençler ERVA Spor Kulübü öğrencileri, ilçedeki farklı okullardan gelen öğrencilerle birlikte Yahyalı Belediyesi Fidanlık AR-GE Merkezi’nde sosyal ve sportif etkinlik programı düzenledi.
Bilgi: Instagram'da @mersinhaber'i takip ederek anlık gelişmelerden daha hızlı haberdar olabilirsiniz.
Etkinliğe Yahyalı Kaymakamı İbrahim Gültekin, AK Parti Kayseri Milletvekili Bayar Özsoy, Yahyalı Belediye Başkanı Esat Öztürk, AK Parti İlçe Başkanı Adem Sarıçiçek, İlçe Milli Eğitim Müdürü Yavuz Postallı, İlçe Gençlik ve Spor Müdürü Serhat Tarlacı ve yerel protokol üyeleri katıldı. Gün boyunca devam eden programda, öğrenciler Kayseri Büyükşehir Belediyesi Spor A.Ş. tarafından hazırlanan oyun ve etkinlik alanlarında çeşitli sportif faaliyetlere katıldı. Yarışmalar ve eğlenceli aktivitelerle dolu geçen etkinlik, öğrencilerin sosyal gelişimlerine katkı sunarak birlik ve beraberlik duygularını pekiştirdi.
Yahyalı Belediye Başkanı Esat Öztürk, programda yaptığı konuşmada, gençlerin eğitim, spor ve sosyal alanlarda gelişimlerine destek vermeye devam ettiklerini vurguladı. Öztürk, "Geleceğimizin teminatı olan gençlerimizin her alanda donanımlı bireyler olarak yetişmesi için çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Gençlerimizin mutluluğu ve başarısı en büyük önceliğimizdir" dedi. Ayrıca, gençlere yönelik projelere verdiği desteklerden dolayı Kayseri Valisi Gökmen Çiçek’e, Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç’a ve etkinlik alanlarının hazırlanmasında katkı sağlayan Kayseri Büyükşehir Belediyesi Spor A.Ş. ekibine teşekkür etti.
Program kapsamında protokol üyeleri, öğrencilerle bir araya gelerek etkinlik alanlarını ziyaret etti. Çeşitli ikramların da sunulduğu organizasyon, gün boyunca katılımcılara keyifli anlar yaşattı.