Spor »

Kayseri'den Üç Sporcu, Milli Takım Gelişim Kampında Temsil Edecek

Kayseri'den üç genç voleybolcu, milli takım gelişim kampında Kayseri'yi temsil etmek üzere davet edildi. Ayşenur Polat, Ecrin Neva Şamiloğlu ve Asel Sümeyye Önem, Ankara'da gerçekleştirilecek kamp için hazırlandılar.

Türkiye Voleybol Federasyonu tarafından 29 Haziran - 2 Temmuz tarihleri arasında Ankara'da düzenlenecek olan Altyapı Kız Milli Takım Gelişim Kampı'na Kayseri'den üç sporcu katılacak. Kayseri Voleybol Kulübü'nden Ayşenur Polat ve Ecrin Neva Şamiloğlu ile Kayseri Rota Spor Kulübü'nden Asel Sümeyye Önem, bu önemli etkinlikte Kayseri'yi temsil etme fırsatı buldu. Kayseri Voleybol İl Temsilcisi İsmail Yıldırım, bu daveti, Kayseri voleybolu için büyük bir başarı olarak nitelendirerek, kentteki altyapı çalışmalarının başarılı sonuçlar vermeye başladığını ifade etti.

Yıldırım, "Bu başarıda kulüp yöneticilerinin ve antrenörlerin katkıları da yadsınamaz. Sporcularımızın Kayseri'yi en iyi şekilde temsil edeceğine inanıyorum. Elde edilen bu başarı, il genelindeki diğer sporculara da ilham verecek ve motivasyon kaynağı olacaktır" şeklinde konuştu.


Daha fazlası ve daha hızlı bilgi için sizde;
Facebook'ta @mersihnaber 'i
Instagram'da @mersinhaber 'i veya
Twitter'da @mersinhaber 'i takip edebilirsiniz.
İlk olarak anlık gelişmeleri sosyal medya hesaplarımızdan paylaşıyoruz.. Dilerseniz sosyal medya hesapları üzerinden sizlerde bir olayı ihbar edebilir veya bir gelişmeden bizleri haberdar edebilirsiniz.