Yerel »

Eskişehir Odunpazarı'nda Motosiklet Sürücüsü Kaldırımdan Geçiş Yaptı

Eskişehir Odunpazarı ilçesinde, yoğun trafik nedeniyle beklemek istemeyen bir motosiklet sürücüsü, kaldırıma çıkarak yoluna devam etti. Sürücünün bu hareketi, bir araç içindeki yolcu tarafından kaydedildi. Motosiklet, yayaların bulunduğu alandan ilerledikten sonra gözden kayboldu.


Bilgi: Instagram'da @mersinhaber'i takip ederek anlık gelişmelerden daha hızlı haberdar olabilirsiniz.

Olay, Eskişehir'in Odunpazarı ilçesindeki Mustafa Kemal Atatürk Caddesi üzerinde meydana geldi. Yoğun trafiğin etkisiyle beklemek istemeyen motosiklet sürücüsü, kaldırıma çıkarak yaya güzergahında devam etmeyi tercih etti. Bu sırada, bir araç içindeki yolcu, motosikletlinin bu alışılmadık davranışını cep telefonuyla kaydetti. Motosiklet sürücüsü, yayaların bulunduğu alanda bir süre ilerledikten sonra, gözden kaybolarak trafiğin akışına dahil olmaktan kaçındı. Bu durum, hem yayalar hem de diğer sürücüler arasında bir merak konusu oldu. Olayın ardından, trafik kurallarına uyulması gerektiği hatırlatıldı.


Bilgi: Instagram'da @mersinhaber'i takip ederek anlık gelişmelerden daha hızlı haberdar olabilirsiniz.

Daha fazlası ve daha hızlı bilgi için sizde;
Facebook'ta @mersihnaber 'i
Instagram'da @mersinhaber 'i veya
Twitter'da @mersinhaber 'i takip edebilirsiniz.
İlk olarak anlık gelişmeleri sosyal medya hesaplarımızdan paylaşıyoruz.. Dilerseniz sosyal medya hesapları üzerinden sizlerde bir olayı ihbar edebilir veya bir gelişmeden bizleri haberdar edebilirsiniz.