Yerel »

Düzce Güzelbahçe Anaokulu'nda Düzenlenen Sıfır Atık Sergisi Öğrencilerin İlgi Odağı Oldu

Düzce Güzelbahçe Anaokulu'nda gerçekleştirilen Sıfır Atık Sergisi, öğrencilerin geri dönüşüm projeleri ve gösterileriyle büyük ilgi topladı.

Düzce Güzelbahçe Anaokulu, öğrencilere sıfır atık bilincini aşılamak amacıyla Sıfır Atık Sergisi düzenledi. Bu etkinliğe, İl Milli Eğitim Müdürü Gülşen Özer, şube müdürleri, protokol üyeleri, okul müdürleri, öğretmenler, öğrenciler ve veliler katıldı. Sergide, öğrencilerin geri dönüştürülebilir malzemelerle hazırladığı eserler sergilendi. Etkinlik sırasında, öğretmenler ve velilerin katkılarıyla oluşturulan ürünler, katılımcıların beğenisine sunuldu. Özellikle öğrencilerin sahnelediği ritim çubukları gösterisi, izleyicilerden büyük alkış aldı. İl Milli Eğitim Müdürü Gülşen Özer, etkinlikte yaptığı konuşmada, çocukların yalnızca akademik başarılarının değil, aynı zamanda güçlü değerlerle yetiştirilmesinin de önemine dikkat çekti. Özer, çevre bilinci, sorumluluk duygusu ve sürdürülebilir yaşam alışkanlıklarının erken yaşlarda kazandırılmasının, geleceğin bilinçli bireylerinin yetiştirilmesinde kritik bir rol oynadığını ifade etti.


Daha fazlası ve daha hızlı bilgi için sizde;
Facebook'ta @mersihnaber 'i
Instagram'da @mersinhaber 'i veya
Twitter'da @mersinhaber 'i takip edebilirsiniz.
İlk olarak anlık gelişmeleri sosyal medya hesaplarımızdan paylaşıyoruz.. Dilerseniz sosyal medya hesapları üzerinden sizlerde bir olayı ihbar edebilir veya bir gelişmeden bizleri haberdar edebilirsiniz.