Eğitim »

Kayseri'de İzzet Altun İlkokulu Öğrencileri Ebru Sanatı Sergisi Düzenledi

Kayseri’de İzzet Altun İlkokulu 3/A ve 3/C sınıf öğrencilerinin hazırladığı "Kadim Bir Mirasla Buluşma" temalı Ebru Sanatı Sergisi açılışı yapıldı.

Kayseri’de, İzzet Altun İlkokulu öğrencileri tarafından düzenlenen "Kadim Bir Mirasla Buluşma" temalı Ebru Sanatı Sergisi, büyük bir katılımla gerçekleştirildi. Açılışta, Kocasinan İlçe Milli Eğitim Müdürü Sıddık Kaya, sergideki eserleri inceleyerek öğrencilerin sanatsal faaliyetlerinin önemine değindi. Kaya, "Her öğrencimiz bir potansiyel ve yetenek taşımaktadır. Bu yetenekleri ortaya çıkarmak için sanatsal etkinlikler büyük bir fırsattır. Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli çerçevesinde, öğrencilerimizin özgüven kazanması ve kendilerini geliştirmesi için bu tür etkinlikler önemlidir. İzzet Altun İlkokulu’ndaki ebru çalışması gerçekten etkileyici. Bu süreçte emeği geçen öğrencileri, öğretmenleri ve okul yönetimini tebrik ediyorum. Umarım bu tür çalışmalar, öğrencilerimizin sanatsal bakış açılarını genişletir" ifadelerini kullandı.

Öğretmenlerin Görüşleri

Sınıf öğretmeni Ferhat Sevgi, bu etkinliğin amacının öğrencileri kültürel kökleriyle yeniden tanıştırmak olduğunu belirtti. Sevgi, "Öğrencilerimizi sadece sanatsal bir faaliyetle buluşturmak istemiyoruz. Onların geçmişlerini ve kültürel değerlerini öğrenmelerini sağlamak öncelikli hedefimiz. Ebru sanatını, tarihî ve kültürel yönleriyle tanıtmamız büyük önem taşıyor. Değerli sanatçımız Ahmet Kurt’un birebir öğretimi, öğrencilerimiz için büyük bir fırsat sundu. Bu etkinlikler, Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli ile de örtüşüyor" dedi.

Özgüven ve Motivasyon Artışı

Sınıf öğretmeni Gökhan Karataş ise, öğrencilerin ebru sanatına olan ilgisinin oldukça yüksek olduğunu gözlemlediklerini ifade etti. Karataş, "Öğrencilerimizin kendi eserlerini yaratmaları, onların özgüvenlerini artırdı ve öğrenme motivasyonlarını güçlendirdi. Ebru çalışmaları sırasında, sadece sanatsal bir etkinliğe katılmakla kalmadılar; aynı zamanda sabrı, dikkatli çalışmayı ve üretmenin mutluluğunu deneyimlediler" şeklinde konuştu.

Etkinlik, Konferans Salonu Fuaye Alanı’nda gerçekleştirildi ve Kocasinan İlçe Milli Eğitim Müdürü Sıddık Kaya, İzzet Altun İlkokulu Müdürü Esra Taş, Müdür Yardımcısı İsa Yalım, öğretmenler, veliler ve öğrencilerin katılımıyla renklendi.


Daha fazlası ve daha hızlı bilgi için sizde;
Facebook'ta @mersihnaber 'i
Instagram'da @mersinhaber 'i veya
Twitter'da @mersinhaber 'i takip edebilirsiniz.
İlk olarak anlık gelişmeleri sosyal medya hesaplarımızdan paylaşıyoruz.. Dilerseniz sosyal medya hesapları üzerinden sizlerde bir olayı ihbar edebilir veya bir gelişmeden bizleri haberdar edebilirsiniz.