Siyaset »

Netanyahu, Batı Şeria'da ABD bağımlılığından kurtulmak gerektiğini vurguladı.

İsrail Başbakanı Binyamin Netanyahu, işgal altındaki Batı Şeria’da bulunan askerlerine yaptığı ziyarette, ABD desteğine teşekkür ederek, bağımsız silahlanma gerekliliğine dikkat çekti. Netanyahu, "Bağımlılıktan kurtulmalıyız" ifadelerini kullanarak, güç inşası konusuna da değindi.


Bilgi: Instagram'da @mersinhaber'i takip ederek anlık gelişmelerden daha hızlı haberdar olabilirsiniz.

İsrail Başbakanı Binyamin Netanyahu, Batı Şeria bölgesindeki İsrail askerlerine yönelik ziyareti sırasında önemli açıklamalarda bulundu. Burada, İran ve onun vekil güçlerine karşı vermekte oldukları mücadelede, güçlerini artırmanın kritik önemde olduğunu ifade etti. Netanyahu, "30 yıl sonra nerede olacağımız, gücümüze bağlı olacak. Bu nedenle büyük bir güç inşası yapıyoruz," dedi.

Binyamin Netanyahu, silahlanma konusunda bağımsızlık vurgusu yaparak, "ABD’li dostlarımızdan aldığımız destek için minnettarım. Ancak artık kendi bağımsız silahlanma ağımıza ihtiyacımız var. Kendi silahlarımızı üretmeliyiz. Bağımlılıktan kurtulmak ve gücümüzü artırmak için teknolojiyi entegre etmek önemlidir," şeklinde konuştu. Ayrıca, gelecekteki başarılarının, yetiştirdikleri komutanlar ve onların yeteneklerine bağlı olduğunu belirtti.

Netanyahu, "Tanrı’nın yardımıyla ve sizin yardımınızla, iyi bir konumda olacağız," diyerek sözlerini tamamladı. Bu açıklamalar, İsrail’in savunma politikalarındaki bağımsızlık arayışını bir kez daha gözler önüne serdi.


Bilgi: Instagram'da @mersinhaber'i takip ederek anlık gelişmelerden daha hızlı haberdar olabilirsiniz.

Daha fazlası ve daha hızlı bilgi için sizde;
Facebook'ta @mersihnaber 'i
Instagram'da @mersinhaber 'i veya
Twitter'da @mersinhaber 'i takip edebilirsiniz.
İlk olarak anlık gelişmeleri sosyal medya hesaplarımızdan paylaşıyoruz.. Dilerseniz sosyal medya hesapları üzerinden sizlerde bir olayı ihbar edebilir veya bir gelişmeden bizleri haberdar edebilirsiniz.