Erzurum'da Yapılan Rehber Öğretmen ve Psikolojik Danışmanlık Toplantısında Katkılar Vurgulandı
Erzurum'da gerçekleştirilen rehber öğretmen ve psikolojik danışmanlar sene sonu değerlendirme toplantısında, bu profesyonellerin eğitim sistemindeki önemi ele alındı.
Toplantı, Erzurum Lisesi Kültür Sitesi Konferans Salonu'nda düzenlendi. Millî Eğitim Müdürü Süleyman Ekici'nin yanı sıra birçok davetlinin katıldığı program, saygı duruşu ve İstiklal Marşı'nın okunmasıyla başladı. Açılış konuşmasında Ekici, rehberlik ve psikolojik danışmanlık hizmetlerinin öğrencilerin akademik başarılarının yanı sıra sosyal, duygusal ve ahlaki gelişimlerinde de kritik bir rol oynadığını ifade etti.
Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli kapsamında insan merkezli bir yaklaşım benimsendiğini belirten Ekici, rehber öğretmenlerin ve psikolojik danışmanların, öğrencilerin potansiyellerini keşfetmelerinde, sağlıklı bireyler olarak yetişmelerinde ve geleceğe güvenle hazırlanmalarında önemli katkılar sağladığını vurguladı.
Toplantıda yer alan diğer paylaşımlarda, eğitim öğretim yılı boyunca özveriyle çalışan tüm rehber öğretmenler ve psikolojik danışmanlara teşekkür eden Müdür Ekici, yeni eğitim öğretim yılına dair değerlendirme ve temennilerini katılımcılarla paylaştı. Bu toplantı, eğitim alanındaki iş birliğinin güçlendirilmesi açısından önemli bir fırsat sundu.