Güncel »

Bursa Yıldırım'da Orhan Kara İlkokulu Öğrencileri Hayvan Tedavi Merkezine Gitti

Bursa Yıldırım'da yer alan Sahipsiz Sokak Hayvanları Tedavi Merkezi, Orhan Kara İlkokulu öğrencilerini ağırladı. Öğrenciler, merkezde sahipsiz hayvanların tedavi süreçleri hakkında bilgi edinerek, hayvanlara sevgi ve şefkat göstermenin önemini öğrendi.

Bursa'nın Yıldırım ilçesinde faaliyet gösteren Sahipsiz Sokak Hayvanları Tedavi Merkezi, orada yaşayan hayvanların sağlık ve bakımını sağlarken, farkındalık artırıcı etkinlikler düzenlemeye de devam ediyor. Son olarak, Orhan Kara İlkokulu öğrencileri, bu merkezde bir gezinti yaparak sahipsiz sokak hayvanlarının tedavi alanlarını inceledi. Merkezdeki uzmanlar, öğrencilere burada yürütülen çalışmalar ve hayvanların ihtiyaçları hakkında detaylı bilgi verdiler. Bu ziyaret sırasında çocuklar, sahipsiz hayvanlara karşı duyarlı olmanın ve onlara sevgi ile yaklaşmanın önemini deneyimleyerek öğrenme fırsatı buldular.

Merhamet İklimi Oluşturuluyor

Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz, ilçede tüm canlılar için bir merhamet iklimi oluşturma çabasını vurguladı. Başkan Yılmaz, "Bu merkez, sadece sahipsiz hayvanların tedavi edildiği bir alan değil, aynı zamanda onlara güvenli bir yuva sunan ve merhametin sembolü olan bir yerdir. Çocuklarımızın doğaya ve canlılara karşı duyarlı bireyler olarak yetişmesi bizim için oldukça önemlidir. Bu nedenle, Sahipsiz Sokak Hayvanları Tedavi Merkezi'nde öğrencilere öğretici bir etkinlik sunarak, merhametin büyük bir sorumluluk olduğunu hissettirdik. Yıldırım'ı, sadece binalarıyla değil, doğasıyla ve tüm canlılarıyla yaşanabilir bir şehir haline getirmeye çalışıyoruz." diye konuştu.


Daha fazlası ve daha hızlı bilgi için sizde;
Facebook'ta @mersihnaber 'i
Instagram'da @mersinhaber 'i veya
Twitter'da @mersinhaber 'i takip edebilirsiniz.
İlk olarak anlık gelişmeleri sosyal medya hesaplarımızdan paylaşıyoruz.. Dilerseniz sosyal medya hesapları üzerinden sizlerde bir olayı ihbar edebilir veya bir gelişmeden bizleri haberdar edebilirsiniz.