Yaşam »

Düzce'de Başsavcı Yasin Emre, Dr. Yasin Yılmaz'a veda ziyaretinde bulundu.

Düzce Cumhuriyet Başsavcılığı görevinden Mersin Cumhuriyet Başsavcılığına atanan Yasin Emre, bu kapsamda İl Sağlık Müdürü Dr. Yasin Yılmaz ile bir araya geldi. Ziyarette, Dr. Yılmaz, Emre'ye yeni görevinde başarılar diledi. Ayrıca, Düzce’deki görev süresince yaptığı çalışmalar için Emre'ye teşekkür edildi.

Düzce'deki görev süresinde birçok başarılı projeye imza atan Yasin Emre, veda ziyaretinde Dr. Yılmaz ile samimi bir sohbet gerçekleştirdi. İl Sağlık Müdürü Yılmaz, Emre'nin Düzce’deki çalışmalarını takdirle karşıladığını belirtti. Ziyarette, Emre'nin yeni görevine geçiş sürecinin hayırlı olması temennisi ön plandaydı. Dr. Yılmaz, Düzce'de yaptığı katkılar nedeniyle Emre’ye teşekkür ederek, yeni görevinde de aynı başarıyı göstermesi dileğinde bulundu. Yasin Emre'nin Düzce'deki çalışmaları, bölgedeki sağlık hizmetleri ve adalet sistemine olumlu katkılar sağlamıştı. Bu ziyaret, Düzce’deki iş birliğinin ve dostluğun bir göstergesi olarak değerlendirildi.


Daha fazlası ve daha hızlı bilgi için sizde;
Facebook'ta @mersihnaber 'i
Instagram'da @mersinhaber 'i veya
Twitter'da @mersinhaber 'i takip edebilirsiniz.
İlk olarak anlık gelişmeleri sosyal medya hesaplarımızdan paylaşıyoruz.. Dilerseniz sosyal medya hesapları üzerinden sizlerde bir olayı ihbar edebilir veya bir gelişmeden bizleri haberdar edebilirsiniz.