Spor »

İstanbul Başakşehir, Eski Yıldızı Edin Visca ile Anlaşma Sağladı

Başakşehir, Bosna-Hersekli futbolcu Edin Visca'yı yeniden kadrosuna kattığını duyurdu. 2011-2022 yılları arasında takımın önemli bir parçası olan Visca, kulüp tarihine adını yazdırmıştı.

RAMS Başakşehir, yeni sezon planlamaları çerçevesinde eski oyuncusu Edin Visca ile anlaştığını duyurdu. Kulüpten yapılan resmi açıklamada, "Başkanımız Göksel Gümüşdağ ile bir araya gelen Edin Vişça, kendisini 1 yıllığına yeniden turuncu-lacivert renklere bağlayan sözleşmeye imza attı" ifadeleri kullanıldı. Ayrıca, "2011’de başlayan hikayemizle birlikte sayısız başarılara imza attığımız, Avrupa kupalarında unutulmaz anlar yaşadığımız ve Süper Lig şampiyonluğu yaşadığımız, kulübümüzün tarihine adını altın harflerle yazdıran Edin Vişça yeniden Başakşehir ailesine katıldı. Evine hoş geldin evlat. Yeniden birlikte, yeniden aynı hedefler için" şeklinde bir mesaj paylaşıldı.

2011-2022 yılları arasında turuncu-lacivertli formayı giyen 26 yaşındaki oyuncu, Başakşehir kariyerinde toplam 398 müsabakada görev almıştı. Edin Visca, 2019-2020 sezonunda takımın Süper Lig şampiyonluğunda önemli bir rol oynamıştı. Uzun yıllar boyunca Başakşehir formasıyla başarılı bir performans sergileyen Visca, kulüp tarihinin en golcü futbolcusu unvanını da elinde bulundurmaktadır. Bu süreçte 110 gol kaydetmiştir.

Öte yandan, geçtiğimiz sezonu Trabzonspor’da geçiren Visca, yaşadığı sakatlık sorunları nedeniyle sadece 9 karşılaşmada sahaya çıkabilmiş ve bu süreçte gol ya da asist katkısı sağlayamamıştır. Ancak şimdi, eski kulübünde yeniden mücadele edecek olmanın heyecanını yaşıyor.


Daha fazlası ve daha hızlı bilgi için sizde;
Facebook'ta @mersihnaber 'i
Instagram'da @mersinhaber 'i veya
Twitter'da @mersinhaber 'i takip edebilirsiniz.
İlk olarak anlık gelişmeleri sosyal medya hesaplarımızdan paylaşıyoruz.. Dilerseniz sosyal medya hesapları üzerinden sizlerde bir olayı ihbar edebilir veya bir gelişmeden bizleri haberdar edebilirsiniz.