Kayseri'de Samed Armut, Hakemlik Kariyerine Duygusal Bir Veda Gerçekleştirdi
Kayseri İl Hakemlerinden Samed Armut, 2021 yılında başladığı hakemlik kariyerini sonlandırdı. Cırgalanspor ile Kalespor arasındaki maçta son düdüğünü çalan Armut, duygusal anlar yaşadı. Genç yaşına rağmen başarılı performansı ile dikkat çeken Armut, Hava Kuvvetleri Komutanlığı’nı kazanarak hakemlik hayatına veda etti.
Bilgi: Instagram'da @mersinhaber'i takip ederek anlık gelişmelerden daha hızlı haberdar olabilirsiniz.
Kayseri'nin yeşil sahalarında uzun yıllar görev alan Samed Armut, son maçında duygusal bir atmosferde sahaya veda etti. 2021 yılında hakemlik kariyerine adım atan Armut, Kayseri 2. Amatör Küme’de Cırgalanspor ile Kalespor takımları arasında oynanan karşılaşmada son kez düdük çaldı. Maçın bitiş düdüğünün ardından gözyaşlarına hakim olamayan genç hakem, duygularını ifade ederken, hakemlik kariyerinin sona erdiği için hüzünlü olduğunu belirtti.
Armut, "Severek yapmış olduğum hakemlik kariyerim sona erdi. Her maç benim için farklı bir heyecandı. Yeni arkadaşlar, ağabeyler ve hocalar ile tanışma fırsatı buldum. Herkesi Allaha emanet ediyorum. Son günümde yanımda olan ya da olmayan herkese sonsuz teşekkür ederim. Her bir son yeni bir başlangıç" diyerek hislerini paylaştı.
Kayseri İl Hakem Kurulu Başkan Vekili Ali Etlikçi ve Hakem Atama Sorumlusu Ünal Adıgüzel, Samed Armut’a emeklerinden dolayı plaket takdim ederek, bu özel anı kutladılar. Böylece Kayseri'nin hakemlik camiası, genç yaşta kariyerine veda eden Samed Armut'u unutmayacak.