Bursa Osmangazi'de Otluk Alanda Çıkan Yangın İtfaiye Ekipleri Tarafından Söndürüldü
Bursa Osmangazi'de otluk alanda çıkan yangın, itfaiye ekiplerinin hızlı müdahalesiyle kontrol altına alındı. Yangının nedenine dair inceleme başlatıldı.
Bursa'nın Osmangazi ilçesinde, sabah saatlerinde Yunuseli Mahallesi Neşet Ertaş Caddesi üzerinde otluk alanda bir yangın meydana geldi. Edinilen bilgilere göre, henüz belirlenemeyen bir sebepten dolayı yangın çıktı. Alevleri gören çevredeki vatandaşlar, durumu hemen itfaiye ekiplerine bildirdi.
Olay yerine hızla intikal eden itfaiye ekipleri, yangına müdahale ederek alevlerin çevreye yayılmasını önledi. Yangın, ekiplerin etkili çalışmaları sayesinde büyümeden söndürüldü. Yangın sonrası bölgede soğutma işlemleri gerçekleştirildi.
Yangının çıkış sebebiyle ilgili olarak yetkililer tarafından incelemelere başlandığı bildirildi. Bu tür olayların önlenmesi için özellikle yaz aylarında dikkatli olunması gerektiği vurgulandı.