Adalar ve Silifke Belediye Başkanları Hakkında Soruşturma Başlatıldı
Adalar ve Silifke belediye başkanları, soruşturma nedeniyle İçişleri Bakanlığı tarafından görevden uzaklaştırıldı.
Bilgi: Instagram'da @mersinhaber'i takip ederek anlık gelişmelerden daha hızlı haberdar olabilirsiniz.
İçişleri Bakanlığı, Adalar Belediye Başkanı Ali Ercan Akpolat ve Silifke Belediye Başkanı Mustafa Turgut'un görevden alındığını duyurdu. Açıklamada, Akpolat'ın 'Suç İşlemek Amacıyla Örgüt Kurma ve Rüşvet Almak' suçları nedeniyle yürütülen bir soruşturma kapsamında tutuklandığı belirtildi. Ayrıca, Silifke Belediye Başkanı Turgut'un da benzer suçlamalarla tutuklandığı ifade edildi. Bu gelişmeler üzerine, Anayasa'nın 127. maddesi ve 5393 sayılı Belediye Kanunu'nun 47. maddesi gereğince, İçişleri Bakanlığı tarafından geçici bir tedbir olarak her iki başkanın görevlerinden uzaklaştırıldığı kaydedildi.