Manisa Salihli'de Güvenlik Personeline ve Köpeğe Saldıran Şüpheli Tutuklandı
Manisa'nın Salihli ilçesinde, güvenlik personeli ve belediye tarafından sahiplenilen bir köpeğe saldırdığı iddia edilen şüpheli tutuklandı.
Olay, 21 Haziran tarihinde sabah saatlerinde Salihli Belediyesi hizmet binasının önünde gerçekleşti. Edinilen bilgilere göre, 49 yaşındaki K.T. isimli şahıs, belediye tarafından sahiplenilen "Gece" isimli köpeğe tekme attı. Ardından, güvenlik görevlilerine de saldırarak arbede çıkmasına sebep oldu. Olayı fark eden güvenlik çalışanları, K.T.'yi etkisiz hale getirerek durumu polis ekiplerine bildirdi.
Olay yerine gelen polis ekipleri, K.T.'yi gözaltına aldı. Salihli Belediyesi'nin avukatlarının şikayeti üzerine şüpheli, emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edildi. K.T., çıkarıldığı mahkeme tarafından "basit yaralama" suçundan tutuklanarak cezaevine gönderildi. Salihli'de yaşanan bu olay, bölgedeki güvenlik önlemlerinin yeniden değerlendirilmesine neden oldu.