Yerel »

Kilis Polateli'de Orman Yangınlarının Önlenmesi Amaçlı Jandarma Denetimi Gerçekleştirildi

Kilis Polateli ilçesinde orman yangınlarının önlenmesi amacıyla jandarma ekipleri denetim yaptı. Yapılan kontrollerde herhangi bir olumsuz durumla karşılaşılmadı.

Kilis’in Polateli ilçesinde, orman yangınlarının önlenmesine yönelik alınan önlemler çerçevesinde İlçe Jandarma Komutanlığı ekipleri ormanlık alanlarda denetim gerçekleştirdi. Yapılan denetimlerde herhangi bir olumsuzluk tespit edilmezken, ekipler ayrıca bölgedeki vatandaşları orman yangınlarına karşı dikkatli olmaları konusunda bilgilendirdi. Yetkililer, ormanların korunması ve yangın riskinin en aza indirilmesi adına denetimlerin düzenli olarak süreceğini ifade etti.

Denetimlerde, vatandaşlardan ormanlık alanlarda ateş yakmamaları, sigara izmariti ve yangına neden olabilecek atıkları doğaya bırakmamaları istendi. Yetkililer, küçük bir ihmalin büyük felaketlere yol açabileceği uyarısında bulunarak, alınan tedbirlere uyulmasının son derece önemli olduğunu vurguladı. Bu bağlamda, jandarma ekipleri, hem denetimlerini sıklaştıracak hem de halkı bilinçlendirme çalışmalarını sürdürecek.


Daha fazlası ve daha hızlı bilgi için sizde;
Facebook'ta @mersihnaber 'i
Instagram'da @mersinhaber 'i veya
Twitter'da @mersinhaber 'i takip edebilirsiniz.
İlk olarak anlık gelişmeleri sosyal medya hesaplarımızdan paylaşıyoruz.. Dilerseniz sosyal medya hesapları üzerinden sizlerde bir olayı ihbar edebilir veya bir gelişmeden bizleri haberdar edebilirsiniz.