İstanbul Arnavutköy'de Çatı Katında Yangın Çıktı, Ev Sahibi Yeğenini Suçladı
İstanbul Arnavutköy'de bir binanın çatı katında çıkan yangın, paniğe yol açtı. Yangın, itfaiye ekiplerinin hızlı müdahalesiyle söndürüldü. Ev sahibi, yangının yeğeni tarafından çıkarıldığını öne sürdü.
Olay, İstanbul'un Arnavutköy ilçesi Yunus Emre Mahallesi'nde dün akşam saatlerinde gerçekleşti. Dört katlı binanın çatı katında henüz belirlenemeyen bir nedenle yangın meydana geldi. Alevleri gören çevredekilerin ihbarı üzerine, olay yerine itfaiye ekipleri yönlendirildi. Ekipler, kısa süre içinde adrese vararak yangına müdahalede bulundu ve alevleri söndürebildi. Yangında can kaybı yaşanmazken, evde maddi hasar oluştu.
Yangının ardından açıklamalarda bulunan Ahmet A., yangının yeğeni F.A. tarafından çıkarıldığını iddia etti. Ahmet A., "Evi, abimin çocuğu F. yaktı. Çocuk daha önce de evi yakacağını ifade ediyordu. Bugün karakola başvuruda bulunduk. Çocuk geldi ve evimizi yaktı. Madde bağımlısı. Bugün tekrar başvurduk, CİMER'e bile başvurduk. Sürekli tehditler alıyorduk. Olaydan 10-20 dakika önce de başvuruda bulunduk. Ev yandı. İçeride değildik, yan taraftaydık. Haberi alınca geldik" şeklinde konuştu. Ahmet A., duruma tepki göstererek, "Kime derdimizi anlatacağız bilmiyoruz. Sürekli şikâyetlerde bulunduk. Yakalansa bile tekrar serbest kaldığını görüyoruz." ifadelerini kullandı.
Yangının çıkış nedeninin belirlenmesi amacıyla polis ve itfaiye ekiplerinin çalışmalar başlattığı öğrenildi. Yangının kesin çıkış sebebi, yapılacak incelemelerin ardından netlik kazanacak. Olayın detaylarıyla ilgili gelişmeler takip ediliyor.