Bilecik'te Gölpazarıspor, 1. Amatör Lig'e Yükselme Şansını Son Haftada Kaybetti
Bilecik 2. Amatör Lig'de sezon sona ererken, Gölpazarıspor, B Grubu'nda 1. Amatör Lig'e yükselme şansını son maçta yitirdi.
Bilecik 2. Amatör Lig’de A ve B Grupları’nın son haftası olan 6’ncı hafta geride kalırken, gruplarında ilk iki sırada yer alan takımlar, Bilecik 1. Amatör Lig'e yükselme hakkı kazandı. A Grubu'nda, şampiyonluğu garantileyen Kandillispor, Güneşspor'u kendi sahasında 10-1 gibi farklı bir skorla mağlup etti. Diğer bir yükselen takım olan Kurtköyspor ise, Bozüyük Gücüspor'u 3-0 yenerek Bilecik 1. Amatör Lig'e adını yazdırdı. Kandillispor, 6 maçta 5 galibiyet ve 1 mağlubiyetle 16 puanla sezonu tamamladı. Kurtköyspor ise 12 puanla ligi bitirirken, Güneşspor 3 ve Bozüyük Gücüspor 1 puanla sezonu kapattı.
Gölpazarıspor Şampiyonluğu Son Haftada Kaybetti
B Grubu'nda sezonun son haftasına 7 puanla ikinci sırada giren Gölpazarıspor, kendi evinde lider 1299 Bilecikspor Kulübü'ne 3-2 mağlup olarak 1. Amatör Lig'e yükselme şansını kaybetti. Haftaya 6 puanla üçüncü sırada giren Vezirhanspor, kendi sahasında Bayırköyspor'u 4-0 yenerek puanını 9'a yükseltti. Bu sonuçlar neticesinde 1299 Bilecikspor Kulübü 13 puanla, Vezirhanspor ise 9 puanla Bilecik 1. Amatör Lig'e yükselen takımlar oldu.