Düzce'de Mali Hizmetler Müdürlüğü tarafından Performans Eğitimi Semineri Yapıldı.
Düzce Belediyesi Mali Hizmetler Müdürlüğü, kurumsal kapasiteyi artırmak amacıyla "Stratejik Planlama, Performans Programı ve Program Bütçe" başlıklı bir eğitim semineri düzenledi. Eğitim, katılımcıların dikkatini çekerek verimlilik ve mevzuata uyum konularında bilgi edinmelerine katkı sağladı.
Düzce Belediyesi, personelinin eğitimine önem vererek kurumsal performansı artırmayı hedefliyor. Bu kapsamda düzenlenen "Stratejik Planlama, Performans Programı ve Program Bütçe" başlıklı eğitim semineri, kültür merkezinde gerçekleştirildi. Eğitim, mali hizmetler birim müdürleri ve bütçe süreçlerinde görevli yöneticiler ile ilçe ve belde belediyelerinden katılan personellerin katılımıyla gerçekleşti.
Seminerin ilk oturumunda, Ankara Yıldırım Beyazıt Üniversitesi İşletme Bölümü Öğretim Üyesi Prof. Dr. Hasan Engin Şener, stratejik planlamanın önemine vurgu yaptı. Şener, en az 5 yıllık planların oluşturulmasının gerekliliğini dile getirerek, stratejik planların kurumlar için vazgeçilmez belgeler olduğunu belirtti.
Eğitimin ikinci oturumunda ise Sakarya Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dekan Yardımcısı ve Bütçe ve Mali Planlama Ana Bilim Dalı Başkanı Doç. Dr. Gonca Güngör, stratejik planlama ve bütçeleme ilişkisini ele aldı. Kamu kurumlarında yıllık performans programlarına yönelik bütçe oluşturmanın önemine değinen Güngör, performans göstergelerinin bu süreçteki rolü hakkında bilgiler verdi.
Ayrıca, Güngör, performans izleme ve değerlendirme konularına da dikkat çekerek, kamu kurumlarında harcama ve denetleme işlemlerinin performans göstergelerine dayalı olarak yapıldığını açıkladı. Eğitim semineri, katılımcılar için verimli bir deneyim sunarak bilgi birikimlerini artırdı.