Eskişehir'de Acil Sağlık Ekiplerine Teşekkür Belgesi ve Başarı Ödülleri Verildi
Eskişehir'de gerçekleştirilen Mayıs Ayı Değerlendirme Toplantısı'nda, acil sağlık hizmetleri alanında başarılı olan ekipler ödüllendirildi. Toplantıda, sağlık hizmetlerinin kalitesinin artırılması hedefiyle çeşitli stratejiler belirlendi.
Eskişehir İl Ambulans Servisi Başhekimliği tarafından düzenlenen "Mayıs Ayı Değerlendirme Toplantısı", 22-23 Haziran 2026 tarihlerinde gerçekleştirildi. Toplantıya il genelindeki Acil Sağlık Hizmetleri İstasyonları (ASHİ) ve Sağlık Komuta Kontrol Merkezi birimleri katıldı. Bu toplantıda, kent genelinde sunulan acil sağlık hizmetlerinin performans verileri detaylı bir şekilde ele alındı. Ayrıca, sağlık hizmetlerinin kalitesinin artırılması adına yürütülen çalışmalar ve gelecekte atılacak adımlar üzerine tartışmalar yapıldı.
Başarılar Ödüllendirildi
Toplantı kapsamında, acil sağlık hizmetlerinden yararlanan vatandaşların geri bildirimleri doğrultusunda başarılı olan ekipler ödüllendirildi. Özellikle, bir doğum vakasına yaptıkları hızlı ve etkili müdahaleyle dikkat çeken Tepebaşı 2 No’lu ASHİ ve Tepebaşı 9 No’lu ASHİ ekipleri, İl Ambulans Servisi Başhekimi Uzm. Dr. Erkan Duman tarafından "Teşekkür Belgesi" ile onurlandırıldı. Başhekim Duman, ekiplerin gösterdiği özverili çalışma ve mesleki başarılarından dolayı duyduğu gururu belirterek, sağlık çalışanlarını tebrik etti ve onların azimlerinin devamını diledi.
Toplantının sonunda, belirlenen stratejik hedefler doğrultusunda Eskişehir halkına sunulan acil sağlık hizmetlerinin daha etkin, verimli ve koordineli bir şekilde yürütülmesi için kararlılıkla çalışmalara devam edileceği ifade edildi. Bu çerçevede, acil sağlık hizmetlerinin iyileştirilmesi için gerekli adımlar atılacak ve ekiplerin profesyonellikleri artırılacaktır.