Aydın Nazilli, Kuyucak ve Buharkent ilçeleri için İçme Suyu Projesi Çalışmaları Sürüyor
Aydın'ın Nazilli, Kuyucak ve Buharkent ilçeleri, yıllık 10,73 milyon metreküp içme suyu ihtiyacını karşılayacak projede çalışmalar devam ediyor.
Aydın'da içme suyu ve tarımsal sulama sistemleri için gerçekleştirilen projelerde önemli ilerlemeler kaydediliyor. Nazilli ve çevresindeki yerleşim yerleri için inşa edilen İçmesuyu Tesisleri İkmali 2. Kısım çalışmaları, arıtma tesisi ve isale hattı üzerinde yoğunlaşmış durumda. Bu projede, Karacasu Barajı'ndan alınacak su ile Aydın’ın Nazilli, Kuyucak ve Buharkent ilçeleri ile çevresindeki yerleşimlerin yıllık 10,73 milyon metreküp içme suyu ihtiyacının karşılanması hedefleniyor. Çalışmaların hızla ilerlemesi ve tesislerin tam anlamıyla faaliyete geçmesi, bölge halkının su ihtiyacını önemli ölçüde rahatlatacak. Ekipler, projeyi en kısa sürede tamamlamak için yoğun bir çaba içerisindeler. Su kaynaklarının etkin kullanımı ve sürdürülebilir tarım uygulamaları, bu projeyle birlikte daha da önem kazanacak.