Didim Belediyesi, Tasarruflarla Yeni İş Makineleri Alarak Hizmet Kapasitesini Artırıyor
Didim Belediyesi, tasarruf anlayışı doğrultusunda bütçe imkanlarıyla araç filosunu güçlendirerek yeni iş makineleri alımına devam ediyor. Yeni makineler, çeşitli hizmetlerde kullanılacak ve halkın ihtiyaçlarına daha hızlı cevap verilmesi sağlanacak.
Bilgi: Instagram'da @mersinhaber'i takip ederek anlık gelişmelerden daha hızlı haberdar olabilirsiniz.
Didim Belediyesi, şehir genelinde yürüttüğü çalışmaların daha etkin ve verimli bir şekilde sürmesi için araç filosunu güçlendirmeyi hedefliyor. Belediye bütçesinde sağlanan tasarruflarla alınan yeni iş makineleri, kentin çeşitli alanlarında gerçekleştirilecek hizmetlerde kullanılacak. Bu araçlar, yol yapım ve bakım çalışmalarından çevre düzenlemelerine, park ve bahçe hizmetlerinden temizlik çalışmalarına kadar birçok alanda hizmet kapasitesini artıracak.
Yeni iş makineleri ile birlikte belediye ekiplerinin sahadaki çalışma kapasitesinin güçlendirilmesi, sunulan hizmetlerin halka daha hızlı ve etkin bir şekilde ulaştırılması amaçlanıyor. Ayrıca, kısa süre içerisinde belediye envanterine daha fazla iş makinesi kazandırılması planlanıyor.
Didim Belediye Başkanı Hatice Gençay, yeni iş makineleri ile ilgili yaptığı açıklamada, "Söz verdiğimiz gibi, tasarruf anlayışımızla belediyemizin kaynaklarını en verimli şekilde kullanmaya devam ediyoruz. Didim Belediyesi bütçesinden aldığımız iş makinelerinin bir kısmını bugün halkımızın hizmetine sunuyoruz. Çok yakında envanterimize katılacak yeni araçlarımızla birlikte hizmet kapasitemizi daha da artıracağız. Bizlere güvenin; tasarrufla daha çok Didim’e hizmet etmeye devam edeceğiz" ifadelerini kullandı.
Didim Belediyesi, kaynaklarını halkın yaşam kalitesini artırmak ve kentin geleceğine yatırım yapmak amacıyla kullanmaya devam ederken, hizmet kapasitesini artıracak yatırımlarına da süratle devam ediyor.