Bursa'da Minik Öğrenciler Fide Dikim Etkinliği ile Doğa Bilinci Kazandı
Bursa'da düzenlenen fide dikim etkinliği ile minik öğrenciler doğa bilinci kazandı. Avrupa Komisyonu'nun "For Our Planet" kampanyası çerçevesinde gerçekleştirilen etkinlikte 150 öğrenci, Bursa Dr. Sadık Ahmet İlkokulu'nda toprakla buluştu.
Bilgi: Instagram'da @mersinhaber'i takip ederek anlık gelişmelerden daha hızlı haberdar olabilirsiniz.
Bursa'da gerçekleştirilen bu anlamlı etkinlik, Bursa AB Bilgi Merkezi tarafından düzenlendi. Avrupa Komisyonu'nun "For Our Planet" çevre koruma kampanyası kapsamında hayata geçirilen bu proje, çocuklara çevre bilinci, doğa sevgisi ve sürdürülebilir tarım hakkında bilgi vermeyi amaçlıyor. Etkinlikte, öğrenciler saksılara fide ekerek doğayla bağ kurmanın önemini deneyimledi.
Programa katılan öğrencilere toprak, tarımsal üretim ve sürdürülebilir yaşam kültürü hakkında bilgiler verildi. Bu bağlamda, erken yaşta tarımsal faaliyetlerle tanışmanın ve doğayla güçlü bir ilişki kurmanın önemi üzerinde duruldu. Okul yöneticileri, etkinliğin öğrencilerde çevre bilinci oluşturmak adına büyük bir farkındalık çalışması olduğuna dikkat çekti.
Yöneticiler, doğanın insana değil, insanın doğaya ihtiyaç duyduğunu vurgulayarak, bu tür etkinliklerin çocukların doğayı koruma bilinci kazanmalarına yardımcı olduğunu ifade etti. Etkinlik, öğrencilerin fide dikim çalışmaları ve toplu fotoğraf çekimiyle sona erdi. Bu tür faaliyetlerin, bilinçli ve çevreye duyarlı bireyler yetiştirilmesine katkı sağladığı belirtildi.