Ankara'da İçişleri Bakanı Çiftçi ve Sağlık Bakanı Memişoğlu Ortak Çalışmaları Değerlendirdi.
İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu ile gerçekleştirdiği görüşmede, kamu hizmetlerine erişim ve vatandaş güvenliği konularındaki iş birliğini ele aldı.
Bakan Çiftçi, sosyal medya üzerinden yaptığı açıklamada, "Sağlık Bakanımız Kemal Memişoğlu’nu ziyaret ederek; vatandaşlarımızın huzuru, güvenliği ve kamu hizmetlerine daha hızlı erişimi noktasında yürütülen ortak çalışmaları değerlendirdik" ifadelerine yer verdi. Ayrıca, acil durumlarda devlet yardımına daha hızlı ulaşmayı sağlamayı amaçlayan HAYAT 112 Acil Mobil Uygulaması, afet ve acil durumlara müdahale kapasitesinin güçlendirilmesi gibi konular üzerinde istişarelerde bulunduklarını belirtti. Çiftçi, bağımlılıkla mücadele ve toplum sağlığına yönelik konularda kurumlar arası iş birliğinin artırılması gerektiğinin altını çizdi. Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın liderliğinde güçlü kurumlar arasında eş güdümün pekiştirilmesi gerektiğini vurgulayan Çiftçi, vatandaş odaklı hizmet anlayışıyla aziz millete hizmet etme taahhüdünde bulundu. Ziyaretin sonunda, Sayın Bakan Memişoğlu’na nazik ev sahipliği için teşekkür eden Çiftçi, çalışmalarında başarılar diledi. "Allah; devletimize güç, milletimize sağlık ve esenlik, ülkemize huzur ve bereket nasip eylesin" diyerek sözlerini tamamladı.