Sağlık »

Bayburt Merkezinde Sağlık Hizmetlerinin Kalitesi Üzerine Toplantı Yapıldı

Bayburt'ta gerçekleştirilen sağlık hizmetleri kalite toplantısında, sağlık tesislerinin kalite süreçleri ve sunulan hizmetler değerlendirildi.

Bayburt İl Sağlık Müdürü Uzm. Dr. Harun Sivlim'in başkanlığında, İl Sağlık Müdürlüğü yöneticileri ve sağlık tesisi başhekimlerinin katılımıyla gerçekleştirilen toplantı, Sağlıklı Hayat Merkezi'nde yapıldı. Toplantıda, sağlık tesislerinde yürütülen hizmetlerin kalitesinin yanı sıra vatandaş memnuniyeti ve kurumlar arası işleyiş konuları ele alındı.

Sağlıklı Hayat Merkezinde düzenlenen bu toplantıda, sahada sunulan sağlık hizmetlerinin güçlendirilmesi amacıyla çeşitli değerlendirmelerde bulunuldu. Program dahilinde, Sağlıklı Hayat Merkezi Sorumlu Hekimi Dr. Aylin Duman Yıldırım, merkezde yürütülen sağlık çalışmalarına dair bilgi aktardı. Yıldırım, vatandaşlara sunulan koruyucu sağlık hizmetleri, sağlıklı beslenme danışmanlığı, kronik hastalıklarla mücadele, psikososyal destek, kanser taramaları, tütünle mücadele ve sağlıklı yaşam eğitimleri hakkında detaylı bir sunum gerçekleştirdi.

Toplantının ana hedeflerinden biri, Sağlıklı Hayat Merkezinin vatandaşların hastalanmadan önce sağlık riskleri konusunda bilinçlendirilmesi ve yaşam kalitesinin artırılmasıydı. Bu bağlamda, sağlıklı yaşam alışkanlıklarının desteklenmesinin önemi vurgulandı. Program, merkezin hizmet alanlarının incelenmesi ve elde edilen verilerin değerlendirilmesiyle sona erdi.


Daha fazlası ve daha hızlı bilgi için sizde;
Facebook'ta @mersihnaber 'i
Instagram'da @mersinhaber 'i veya
Twitter'da @mersinhaber 'i takip edebilirsiniz.
İlk olarak anlık gelişmeleri sosyal medya hesaplarımızdan paylaşıyoruz.. Dilerseniz sosyal medya hesapları üzerinden sizlerde bir olayı ihbar edebilir veya bir gelişmeden bizleri haberdar edebilirsiniz.