Muğla Köyceğiz Meslek Yüksekokulu'nda Mezuniyet Töreni Yapıldı
Muğla'nın Köyceğiz ilçesinde, Meslek Yüksekokulu'nun mezuniyet programı düzenlendi. Törende dereceyle mezun olan öğrencilere plaket verildi.
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Köyceğiz Meslek Yüksekokulu'nda 2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılı mezuniyet töreni, Köyceğiz Sinema Festival Alanı'nda gerçekleştirildi. Tören, açılış konuşmalarıyla başladı. Konuşmaların ardından, başarılı öğrenciler plaketlerini aldı ve okul birincisi yaş kütüğüne ismini çaktı. Mezun olan öğrenciler, diplomalarını aldıktan sonra keplerini havaya fırlatarak sevinçlerini paylaştı. Törende ayrıca Köyceğiz Halk Eğitim Merkezi potpori ekibinin gösterisi gerçekleştirildi. Ardından Serden Mutluşahinoğlu ve Özgür Kırlı, davetlilere müzik ziyafeti sunarak etkinliğe renk kattı. Mezuniyet programı, gün batımı eşliğinde yapılan tekne turuyla sona erdi.
Mezuniyet töreninde, Yüksekokul Müdürü Doç. Dr. Hatice Ulusoy, öğrencilere hitap ederek, "Sevgili öğrenciler, iyi ki yolunuz Köyceğiz Meslek Yüksekokulu'ndan geçti. İyi ki sizi tanıdık. Hepiniz bizim için çok önemli ve özelsiniz. Gönlünüzün güzelliği kadar ömrünüzün de uzun ve hayırlı olmasını temenni ederim. Her şey gönlünüzce olsun. Köyceğiz Meslek Yüksekokulu, bundan sonra da sizin okulunuz ve yuvanız olmaya devam edecek. Hepinizi üniversitemizin gönül elçileri olarak memleketin her köşesine gönderiyoruz. Sizleri gönülden tebrik ediyor, yaşamınızın yeni dönemine iyi dilekler ve sevgiyle uğurluyoruz. Allah'a emanet olun. Yolunuz ve bahtınız açık olsun." diyerek mezun olan öğrencilere yeni yaşamlarında başarılar diledi.
Törene, Köyceğiz Kaymakamı Mert Kumcu, kurum amirleri, çok sayıda davetli, öğrenciler ve aileleri katıldı. Bu özel gün, mezunlar için unutulmaz anılarla dolu bir etkinlik haline geldi.