Yaşam »

Bilecik Söğüt'te Piknik Alanlarında İlaçlama Çalışması Gerçekleştirildi

Bilecik'in Söğüt ilçesinde piknik alanlarında haşere ve yılanlara karşı ilaçlama çalışmaları yapıldı. Bu uygulama ile yaz aylarında vatandaşların daha güvenli bir ortamda vakit geçirmesi hedefleniyor.


Bilgi: Instagram'da @mersinhaber'i takip ederek anlık gelişmelerden daha hızlı haberdar olabilirsiniz.

Bilecik'in Söğüt ilçesinde, yaz sezonunda halk sağlığını korumak amacıyla piknik alanlarında ilaçlama çalışmaları gerçekleştirildi. Söğüt Belediyesi Sağlık İşleri Müdürlüğü ekipleri, Yukarı Dere Piknik Alanı’nda yılanlara karşı kükürt ile birlikte haşere ilaçlama uygulaması yaptı. Bu çalışma ile bölgede yaşayanların, özellikle yaz aylarında daha sağlıklı ve güvenli bir ortamda vakit geçirmeleri hedefleniyor. Belediye ekipleri, ilçe genelindeki diğer noktalarda da benzer sağlık koruma çalışmalarını düzenli olarak sürdürüyor.

Söğüt Belediye Başkanı Ferhat Durgut, bu tür uygulamaların önemine dikkat çekerek, "Daha temiz, daha sağlıklı ve daha güvenli bir Söğüt için çalışıyoruz" ifadelerini kullandı. Başkan Durgut, vatandaşların bu hizmetten memnun kaldığını ve yaz aylarında piknik alanlarında daha fazla insanın vakit geçirmesini umduklarını belirtti.


Bilgi: Instagram'da @mersinhaber'i takip ederek anlık gelişmelerden daha hızlı haberdar olabilirsiniz.

Daha fazlası ve daha hızlı bilgi için sizde;
Facebook'ta @mersihnaber 'i
Instagram'da @mersinhaber 'i veya
Twitter'da @mersinhaber 'i takip edebilirsiniz.
İlk olarak anlık gelişmeleri sosyal medya hesaplarımızdan paylaşıyoruz.. Dilerseniz sosyal medya hesapları üzerinden sizlerde bir olayı ihbar edebilir veya bir gelişmeden bizleri haberdar edebilirsiniz.