Bilecik'te Polis ve Muhtarlar Güvenlik İçin Toplandı
Bilecik'te düzenlenen toplantıda, polis ve muhtarlar mahallelerdeki güvenliği artırmak amacıyla bir araya geldi.
Bilecik İl Emniyet Müdürlüğü Toplum Destekli Polislik Şube Müdürlüğü tarafından Bilecik Muhtarlar Derneği'nde gerçekleştirilen toplantıya mahalle muhtarları katıldı. Bu toplantının ana gündem maddesi, mahallelerde huzur ve güven ortamının korunması için polis ve muhtarlar arasındaki iş birliği, koordinasyon ve karşılıklı bilgi paylaşımının güçlendirilmesi oldu. Toplantıda, muhtarların mahallelerindeki olayları önlemekteki rolü ve emniyet birimleriyle iletişimlerinin geliştirilmesi gerektiği vurgulandı.
Toplum destekli polislik anlayışı çerçevesinde yapılan bu buluşmada, vatandaşların can ve mal güvenliğini sağlamak amacıyla ortak çalışmaların artırılması konusunda fikir birliğine varıldı. Muhtarlar, mahallelerindeki güvenlik sorunlarını gündeme getirerek, bu konularda polisle iş birliği yapmanın önemine dikkat çekti. Polis yetkilileri de muhtarların sahadaki gözlemlerinin ve bilgilerinin, olayların önlenmesinde ne kadar kritik bir rol oynadığını ifade etti.