Spor »

Kayseri'de Yıldırım Beyazıt Şafakspor Kulübü Ligden İhraç Edildi

Kayseri 2. Amatör Küme takımlarından Yıldırım Beyazıt Şafakspor, ligden ihraç edilerek 2026-2027 sezonunda da mücadele edemeyecek.


Bilgi: Instagram'da @mersinhaber'i takip ederek anlık gelişmelerden daha hızlı haberdar olabilirsiniz.

Kayseri Futbol İl Disiplin Kurulu, Yıldırım Beyazıt Şafakspor Kulübü'nü ligden ihraç etme kararı aldı. Kurul, bu kararını yaptığı toplantı sonrasında, hakem, gözlemci ve saha komiserleri raporlarını inceleyerek verdi. Kulübün ligden ihraç edilmesi, Futbol Disiplin Talimatı'nın 24. maddesi gereğince gerçekleşti. Yapılan açıklamada, "Yıldırım Beyazıt Şafakspor Kulübü hakkında FDT madde 24/ç indirme maddesi gereğince ligden ihraç edilmesine ve ayrıca 2026-2027 sezonunda 2. Amatör Küme’ye alınmamasına karar verilmiştir" ifadelerine yer verildi. Bu karar, kulübün gelecekteki faaliyetlerini de olumsuz yönde etkileyecek. Olayın ardından kulüp yetkilileri, durumu değerlendirmek üzere gerekli adımları atacaklarını belirtti.


Bilgi: Instagram'da @mersinhaber'i takip ederek anlık gelişmelerden daha hızlı haberdar olabilirsiniz.

Daha fazlası ve daha hızlı bilgi için sizde;
Facebook'ta @mersihnaber 'i
Instagram'da @mersinhaber 'i veya
Twitter'da @mersinhaber 'i takip edebilirsiniz.
İlk olarak anlık gelişmeleri sosyal medya hesaplarımızdan paylaşıyoruz.. Dilerseniz sosyal medya hesapları üzerinden sizlerde bir olayı ihbar edebilir veya bir gelişmeden bizleri haberdar edebilirsiniz.