Kültür Sanat »

Aydın Sultanhisar'da Ortaokul Öğrencileri Yıl Sonu Sergisiyle Eserlerini Sergiledi

Aydın Sultanhisar'daki ortaokul öğrencileri, yıl boyunca hazırladıkları eserleri sergileyerek büyük bir etkinlik gerçekleştirdi.

Sultanhisar Hadıloğlu İbrahim Uzunırmak Ortaokulu, her yıl geleneksel olarak düzenlediği Görsel Sanatlar Dersi Yıl Sonu Sergisi'ni bu yıl da başarıyla gerçekleştirdi. Öğrencilerin eğitim öğretim yılı boyunca oluşturduğu resim ve çeşitli görsel sanatlar çalışmaları, sergi alanında ziyaretçilerin beğenisine sunuldu. Etkinliğe Sultanhisar Kaymakamı Ali Ekber Ateş ve Sultanhisar Belediye Başkan Yardımcısı Okan Yalçınkaya'nın katılımı dikkat çekti. Kaymakam Ateş, sergi alanını gezerek öğrencilerin hazırladığı eserleri tek tek inceledi. Öğrencilerin emeklerini takdir eden Ateş, onlara ve öğretmenlerine teşekkür ederek başarılarının devamını diledi. Yıl boyunca yapılan çalışmaların sergilendiği bu etkinlik, veliler ve diğer davetlilerden yoğun ilgi gördü. Öğrenciler, hazırladıkları eserleri tanıtma fırsatı bulurken, etkinlik sonunda katılımcılar mutlulukla ayrıldı.


Daha fazlası ve daha hızlı bilgi için sizde;
Facebook'ta @mersihnaber 'i
Instagram'da @mersinhaber 'i veya
Twitter'da @mersinhaber 'i takip edebilirsiniz.
İlk olarak anlık gelişmeleri sosyal medya hesaplarımızdan paylaşıyoruz.. Dilerseniz sosyal medya hesapları üzerinden sizlerde bir olayı ihbar edebilir veya bir gelişmeden bizleri haberdar edebilirsiniz.