Kütahya Merkez'de 2026 Yılı Faaliyetleri Değerlendirildi Toplantısı Yapıldı
Kütahya Merkez'de gerçekleştirilen toplantıda, 2026 yılı için orman işletme, ağaçlandırma ve yangınla mücadele programları ele alındı.
Bilgi: Instagram'da @mersinhaber'i takip ederek anlık gelişmelerden daha hızlı haberdar olabilirsiniz.
Kütahya Orman Bölge Müdürlüğü, 2026 yılı faaliyetlerine ilişkin bir değerlendirme toplantısı düzenledi. Toplantıya, Orman Bölge Müdürü Yusuf Karartı ve kurum yöneticileri katıldı. Yapılan bu toplantıda, işletme ve pazarlama, ağaçlandırma, silvikültür, makine ikmal ve orman yangınlarıyla mücadele konularında 2026 yılı programları detaylı bir şekilde incelendi. Edinilen bilgilere göre, yürütülen çalışmaların mevcut durumu üzerine değerlendirmeler yapıldı. Ayrıca, hedeflenen faaliyetlerin etkin ve verimli bir şekilde sürdürülmesi hususunda görüş alışverişinde bulunuldu. Kurum, orman varlığının korunması ve geliştirilmesi için kararlılıkla çalışmalara devam edeceğini vurguladı. Bu toplantı, 2026 yılı hedeflerinin belirlenmesi ve ilerleyen süreçte yapılacak faaliyetlerin planlanması açısından oldukça önemli bir adım olarak değerlendirildi.