Ankara'da Gerçekleşen Ödül Töreninde Sanat Dünyasının İkonları Ödüllendirildi
Ankara'da gerçekleştirilen 2026 Yılı Öne Çıkan Markaları Ödül Töreni'nde, sanat dünyasının önde gelen isimleri ödüllendirildi. Törende Bülent Ersoy, Nuri Alço, Safiye Soyman ve Tuğba Özay gibi sanatçılar ödüllerini aldı.
Bilgi: Instagram'da @mersinhaber'i takip ederek anlık gelişmelerden daha hızlı haberdar olabilirsiniz.
2026 Yılı Öne Çıkan Markaları Ödül Töreni, sanat, sinema, medya ve iş dünyasının önemli isimlerini bir araya getiren özel bir etkinlik olarak Ankara’da düzenlendi. Geceye, sanatseverler ve medya mensupları yoğun ilgi gösterdi. Ödül töreninde, katılımcıların yanı sıra ünlü isimlerin de dikkat çekici kıyafetleri ve performansları geceye damga vurdu.
Geceye katılan sanatçılar arasında Türk müziğinin öncülerinden Bülent Ersoy, mavi kıyafetiyle göz doldurdu. Ersoy, "Yaşam Boyu Meslek Onur Ödülü" ve "Altın Kariyer Ödülü" gibi prestijli ödüllerle onurlandırıldı. İzleyiciler tarafından uzun süre ayakta alkışlanan sanatçı, zarafetiyle dikkat çekti.
Ödül töreninde, Türk sinemasının tanınmış yüzlerinden Nuri Alço, "Yılın Sinema Sanatçısı" ödülüne layık görüldü. Alço, eski ödül törenleri ile günümüzdeki törenler arasındaki farkları değerlendirerek, "Eski ödül törenleriyle şimdikiler çok değişiyor. Şimdi sponsorlar bol. Gücü, kuvveti fazla törenler yapılıyor" ifadelerini kullandı.
Yeni şarkısıyla dikkat çeken Tuğba Özay ise "Yılın En İyi Çıkış Yapan Pop Müzik Sanatçısı" ödülünü aldı. "Vallahi de Bilmiyorum" adlı şarkısıyla bu ay üçüncü ödülünü kazanan Özay, destek veren herkese teşekkür etti.
Tuğba Özay, ödül törenlerinin, sanatçıların yaşamları boyunca hatırlanması açısından önemli olduğunu belirtti. "İnsanların yaşarken değeri bilinmeli. O yüzden bizleri de ödüllendiriyor olmaları, onurlandırıcı bir şey" diyerek düşüncelerini paylaştı. Özay, ödül almanın kendisi için büyük bir gurur olduğunu ifade etti.