Manisa Merkez'de Hokey Kız Takımı Türkiye Şampiyonası'na Katılma Hakkı Elde Etti
Manisa Merkez'de düzenlenen Anadolu Yıldızlar Ligi'nde Hokey Kız Takımı, önemli bir başarı elde ederek Türkiye Şampiyonası’na katılma hakkı kazandı.
Gençlik ve Spor Bakanlığı tarafından Kırklareli’nde gerçekleştirilen Anadolu Yıldızlar Ligi (ANALİG) Hokey Bölge Müsabakaları'nda Manisa'yı temsil eden Hokey Kız Takımı, gösterdiği üstün performansla dikkat çekti. Müsabakalarda oynadığı 5 karşılaşmayı da kazanarak turnuvayı namağlup tamamlayan takım, rakipleri karşısında etkili bir oyun sergiledi ve bu sonuçla bölge birincisi oldu.
5'te 5 yaparak büyük bir başarı gösteren Manisa ekibi, Türkiye Şampiyonası'na katılma hakkı elde etti. Sporcuların sahada gösterdiği mücadele ve takım olarak sergiledikleri başarılı performans, izleyenlerin takdirini topladı. Türkiye Şampiyonası öncesinde önemli bir moral kazanan Manisa Hokey Kız Takımı, hazırlıklarını sürdürerek şampiyonada da başarılı sonuçlar elde etmeyi hedefliyor. Takımın bu başarısı, genç sporcuların gelişimi açısından da büyük bir adım olarak değerlendiriliyor.