Güncel »

Bursa İnegöl'de Hayırseverler Tarafından Sağlık ve Eğitim Protokolleri İmzalandı

Bursa'nın İnegöl ilçesinde, sağlık ve eğitim alanında önemli yatırımlar için bağış protokolleri imzalandı. Törene katılan hayırseverler, aile sağlığı merkezi ve okul binası inşa edecek.

Bursa'nın İnegöl ilçesinde gerçekleştirilen imza töreni, sağlık ve eğitim alanında iki önemli projenin hayata geçirilmesine olanak tanıdı. Törene, Bursa Valisi Erol Ayyıldız başkanlık etti. Protokoller çerçevesinde, İnegöl Kemalpaşa Mahallesi'nde hayırsever Talha Timur Han tarafından 5 Aile Hekimliği Birimli Aile Sağlığı Merkezi inşa edilecek. Ayrıca, Akhisar Mahallesi'nde hayırsever Saffet Altunal tarafından 16 sınıflı bir okul binası yaptırılacak. İmza törenine, hayırseverlerin yanı sıra İnegöl Kaymakamı Eren Arslan, İnegöl Belediye Başkanı Alper Taban, İl Sağlık Müdürü Uzm. Dr. Mustafa Çetin ve İl Milli Eğitim Müdürü Gürhan Çokgezer de katıldı.

Vali Erol Ayyıldız, törende yaptığı konuşmada, Bursa'nın gelişimine katkı sağlayan hayırseverlere teşekkür etti. Sağlık ve eğitim yatırımlarının İnegöl ve çevresindeki topluma fayda sağlayacağını dile getirerek, bu projelerin hayırlı olmasını temenni etti. İmza töreni, iki önemli projenin resmi başlangıcını simgelerken, İnegöl halkının sağlık ve eğitim alanında daha iyi hizmet almasının önünü açacak.


Daha fazlası ve daha hızlı bilgi için sizde;
Facebook'ta @mersihnaber 'i
Instagram'da @mersinhaber 'i veya
Twitter'da @mersinhaber 'i takip edebilirsiniz.
İlk olarak anlık gelişmeleri sosyal medya hesaplarımızdan paylaşıyoruz.. Dilerseniz sosyal medya hesapları üzerinden sizlerde bir olayı ihbar edebilir veya bir gelişmeden bizleri haberdar edebilirsiniz.