Tekirdağ Çerkezköy'de Kadınlara Aile İçi İletişim Semineri Verildi
Tekirdağ Büyükşehir Belediyesi, Çerkezköy'de kadınlara "Aile İçi İletişim" konulu seminer düzenledi. Seminerde, aile değerleri ve sağlıklı iletişim yöntemleri ele alındı.
Tekirdağ Büyükşehir Belediyesi’nin Sağlık ve Sosyal İşler Dairesi Başkanlığı Kadın ve Aile Hizmetleri Şube Müdürlüğü tarafından düzenlenen seminer, Çerkezköy ilçesindeki Kızılpınar TEK Atölye’de gerçekleştirildi. Sosyal Hizmet Uzmanı Simge Nur Öksüz, katılımcılara aile kültürü, aile değerleri ve sağlıklı iletişim yöntemleri hakkında kapsamlı bilgiler sundu. Aile bireyleri arasındaki iletişimin güçlendirilmesi gerektiğini vurgulayan Öksüz, bunun toplumun temel yapı taşı olan aile kurumunun sağlamlaşmasında kritik bir öneme sahip olduğunu belirtti.
Seminerde, empati kurmanın ve etkili iletişim becerilerinin geliştirilmesinin aile yaşamındaki rolü üzerinde duruldu. Ayrıca, aile içi iletişimin çocukların sosyal gelişimlerine katkı sağladığı ifade edildi. Aile bireyleri arasında yaşanan çatışmaların yapıcı yöntemlerle çözülebileceği ve birlikte kaliteli zaman geçirmenin aile bağlarını güçlendirdiği konularında bilgiler verildi. Eğitim, aile içindeki sağlıklı iletişimi desteklemenin yanı sıra, aile değerlerinin korunmasına da katkıda bulunmayı hedefliyor.