Asayiş »

Bingöl Merkez'de Gökçeli Köyü'nde Çıkan Orman Yangını Kontrol Altına Alındı

Bingöl Merkez ilçesinde Gökçeli köyünde çıkan orman yangını, ekiplerin hızlı müdahalesiyle büyümeden kontrol altına alındı.

Bingöl Merkez ilçesine bağlı Gökçeli köyünde, henüz nedeni belirlenemeyen bir sebepten dolayı orman yangını meydana geldi. Yangının çıktığına dair ihbar alır almaz, Bingöl Orman İşletme Müdürlüğü'ne bağlı yangın söndürme ekipleri hızlı bir şekilde olay yerine intikal etti. Ekipler, yangına anında müdahale ederek alevlerin yayılmasını engelledi ve durumu kontrol altına aldı.


Daha fazlası ve daha hızlı bilgi için sizde;
Facebook'ta @mersihnaber 'i
Instagram'da @mersinhaber 'i veya
Twitter'da @mersinhaber 'i takip edebilirsiniz.
İlk olarak anlık gelişmeleri sosyal medya hesaplarımızdan paylaşıyoruz.. Dilerseniz sosyal medya hesapları üzerinden sizlerde bir olayı ihbar edebilir veya bir gelişmeden bizleri haberdar edebilirsiniz.