Spor »

Cizre'den Muhammed Beytekin, U15 Türkiye Boks Şampiyonası'nda Çeyrek Finale Çıktı

Şırnak’ın Cizre ilçesini temsil eden genç boksör Muhammed Beytekin, Kayseri’de düzenlenen U15 Alt Minikler Türkiye Boks Şampiyonası’nda çeyrek finale yükseldi.

Kayseri'de gerçekleştirilen U15 Türkiye Boks Şampiyonası, Türkiye'nin dört bir yanından genç yetenekleri bir araya getirdi. Bu büyük organizasyonda Cizre'yi temsil eden Muhammed Beytekin, gösterdiği üstün performansla dikkatleri üzerine çekmeyi başardı. 70 kilogramda ringe çıkan Beytekin, zorlu rakipleri karşısında sergilediği teknik becerileri ve güçlü yumruklarıyla rakiplerine geçit vermedi. Tek tek rakiplerini mağlup ederek çeyrek finale yükselen Beytekin, bu başarıyla turnuvanın önemli isimlerinden biri haline geldi.

Çeyrek finale yükselerek madalya kürsüsüne bir adım daha yaklaşan genç sporcunun en büyük hedefi, turnuvayı altın madalyayla tamamlayarak Cizre’ye büyük bir gurur yaşatmak. Muhammed Beytekin, hem Cizre’nin hem de Şırnak’ın adını duyurmak için mücadele etmeye devam ediyor. Genç boksör, bu turnuvada elde ettiği başarılarla gelecekteki kariyeri için de umut verici bir tablo çiziyor.


Daha fazlası ve daha hızlı bilgi için sizde;
Facebook'ta @mersihnaber 'i
Instagram'da @mersinhaber 'i veya
Twitter'da @mersinhaber 'i takip edebilirsiniz.
İlk olarak anlık gelişmeleri sosyal medya hesaplarımızdan paylaşıyoruz.. Dilerseniz sosyal medya hesapları üzerinden sizlerde bir olayı ihbar edebilir veya bir gelişmeden bizleri haberdar edebilirsiniz.