Ankara'daki NATO Zirvesi boyunca tüm sağlık tesisleri tam kapasite hizmet verecek.
Ankara'da düzenlenecek NATO Zirvesi süresince sağlık hizmetleri kesintisiz olarak devam edecek. Ankara İl Sağlık Müdürlüğü'nden yapılan açıklamada, acil servisler, ameliyathaneler ve yoğun bakım üniteleri gibi tüm birimlerin tam kapasiteyle çalışacağı bildirildi.
Ankara İl Sağlık Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada, NATO Zirvesi boyunca Ankara'daki sağlık kuruluşlarının normal işleyişle tam kapasiteli hizmet sunacağı vurgulandı. Acil servisler, ameliyathaneler ve yoğun bakım üniteleri gibi kritik alanların yanı sıra yataklı tedavi hizmetleri ve acil müdahale gerektiren tüm sağlık hizmetlerinin kesintisiz bir şekilde sürdürüleceği ifade edildi. Ayrıca, şehir içi ulaşımda yaşanabilecek yoğunluk durumları göz önünde bulundurularak, Merkezi Hekim Randevu Sistemi (MHRS) planlamasında gerekli düzenlemelerin yapıldığı belirtildi. Bu düzenlemelerle birlikte, vatandaşların sağlık hizmetlerine erişiminin kesintisiz devam etmesi amaçlanıyor. NATO Zirvesi gibi uluslararası organizasyonlarda alınan tedbirlerin olağan ve uluslararası standartlara uygun olduğu da aktarıldı. Yapılan planlamalar, Türkiye’nin güçlü organizasyon kapasitesini gözler önüne sererken, vatandaşların sağlık hizmetlerinden en iyi şekilde yararlanmalarını sağlamak için titizlikle hazırlandığı ifade edildi. Ayrıca, kamuoyunun, doğruluğu teyit edilmemiş dezenformasyon içeriklerine itibar etmemesi gerektiği vurgulandı. Kamuoyuna saygıyla duyuruldu.